30 Mart 2013 Cumartesi

Gold and Lace

Herkese merhabalar biliyorum yazmayalı çok uzun süre oldu ama kusuruma bakmayın. Tam sınav arifesindeyim ama yine de sizinle bir nail art paylaşmak. Bu manikür biraz romantik olsun istedim ve dantel deseni yapmaya çalıştım umarım beğenirsiniz.
Deseni oluşturmak için yine kürdan kulladım ve birbirine çapraz çizgiler çekerek kutucuklar oluşturdum. Daha sonra da kutucukların üst kısmına yarım daireler çizdim ve noktacıklar yaptım. Hepsi bu kadar .





Bu arada arkadaşlar size bir şey sormak istiyorum belki aynı sorunu siz de yaşamışsınızdır. Ben takip ettiklerimi bloglovin'e de aktardıktan sonra blogger sayfamdan google reader'ı yönetemez oldum yani google reader'ı yönet linkine bastığımda üzgünüz sayfayı yükleyemedik diye bir yazı çıkıyor ve bir türlü düzeltemedim. Size de aynı şey oldu mu yoksa bu bana özel bir şey mi bilmiyorum. Bir de Google Friend Connect ile bir siteyi takip etmek istediğimde ve blogger profilimi kullandığımda profilim unknown olarak görünüyor. Düzenle diyorum o zaman da her zamanki hiç bi sorun olmayan blogger profilim çıkıyor ama izleme isteğimde aynı profil hiç bi bilgi yokmuş gibi görünüyor.
Bana yardım edebilecek var mı bilmiyorum ama umarım vardır. Eğer siz de aynı sorunu yaşıyorsanız ya da buna bir çözümünüz varsa lütfen bana yorum yoluyla yada mail yoluyla ulaşın 
mail adresim: coralsfashion@gmail.com
Şimdiden teşekkürler




18 Mart 2013 Pazartesi

Hediye Kazanmak İsteyenler , Çekilişim Var!!! (KAPANDI)




Arkadaşlar merhabalar, uzun zamandır yapmayı düşündüğüm fakat sürekli ertelediğim çekilişime bugün itibariyle başlatmak istiyorum. Hediyelerinizi uzun zaman önce sizin için seçip almıştım yani hepsi hiç kullanılmamış  ve yepyeni. 

Hediyelerimin ne olduğuna bakalım;

 Siyah zımba detaylı bir clutch,


  Üç farklı renkte Alix Avien oje,


  Siyah ve gold detaylı bileklik ve yine siyah ve gold detaylı tırnak yüzük,


Son olarak da 6 parça makyaj fırça seti ,bu setten ben de kullanıyorum çantanızda taşımanız ya da hızlı olmaya çalıştığınızda elinizin hemen gideceği bir set ve kılları gerçekten çok yumuşak.
Set  1 pudra fırçası, 1 allık fırçası, 1 ruj fırçası, 1 kapatıcı fırçası, 1 kaş fırçası ve 1 aplikatörden oluşuyor ve hepsini bir arada muhafaza edebilmeniz için bir tutacağı var.


Çekilişime katılmak için yapmanı gerekenler;

- blogumun Google Friend Connect ( sağ üstte) ile takipçisi olmanız ve takipçi adınızı yorumunuza eklemeniz,

- blogunuzda ,facebook sayfanız da ya da twitter sayfanızda çekilişimi ilk fotoğraf ile duyurmanız  (zorunlu değildir ,her biri için +1 hak elde edersiniz) ve duyurdugunuz linkleri bıraktığınız yoruma eklemeniz,

- bu yazının altına size ulaşabileceğim bir mail adresiyle yorum bırakmanız,
gerekiyor

bunun yanı sıra google reader yakında kalkacagından dolayı eger yazılarımı takip etmek isterseniz bloglovin adresimi de buradan takip edebilirsiniz( zorunlu değildir)

Son olarak eger paylaştıgınız linkleri yorumunuza eklemezseniz + hak elde edemeyeceksiniz ve eger yorumunuza mail adresinizi eklemezseniz ne yazıkki yorumunuzu geçersiz sayacağım. 
Ayrıca adsız yorumlarda  geçersiz sayılacak.
herkesin çekilişe katılmak için 1 hakkı vardır ancak yaptığınız paylaşımlarla hakkınızı arttırabilirsiniz bu yüzden birden fazla yorum yapmazsanız sevinirim. Haksızlık olmasın.
Kargo ücreti tabiki bana ait.

Çekiliş 1 ay boyunca devam edecek yani 18 nisan 23:59 da çekiliş sona erecek ve ben de bir ya da 2 gün sonra kazananı açıklayacağım. Çekilişi random.org ile yapacağım.

 Ne yazık ki yurtdışına hediyeleri gönderemiyorum ama eğer Türkiye içinde göndermem için bir adres verirseniz çekilişe yurtdışından da katılabilirsiniz
Şimdiden hepinizi teşekkürler , Hepinize bol şanslar :D



16 Mart 2013 Cumartesi

A Recipe : Patatesli Kek

Herkese merhabalar, bugün sizlerle benim de ilk kez denediğim ve çok sevdiğim bir tarifi paylaşacağım. Yapımı oldukça kolay olan bu tuzlu keki hem sabah kahvaltıları için hem de beş çayları için yapabilirsiniz.

Hi everyone, today i'm gonna share a recipe with you. It's really easy to do and delicious. It was my first time to cook this patato pie and i really liked it. You may cook it for your breakfast but also for your five o'clock tea.





    Malzemeler                                                                                    Ingredients                             
3 orta boy patates                                                                           3 patatoes
2 orta boy soğan                                                                             3 onions
3 yumurta                                                                                       3 eggs
2 paket kabartma tozu                                                                    2 packets of baking soda
1 su bardağı yoğurt                                                                         1 cup of yoghurt
1 su bardağı sıvı yağ                                                                        1 cup of oil
3 su bardağı un                                                                               3 cup of flour
1 demet dereotu                                                                              dill 
6 çorba kaşığı lor peyniri                                                                 6 tablespoon of  curd cheese
kuru nane, kırmızı pul biber, çörekotu, tuz                                       mint, flaked red pepper, black cumin,salt



İlk olarak 3 yumurtayı, yoğurdu, sıvıyağı çırpın.
Firstly, mix 3 eggs ,1 cup of yoghurt and 1 cup of oil




Unu ,kabartma tozunu ve çörek otunu ve kabartma tozunu ekleyip yeniden çırpın.
 Add flour , baking soda and some black cumin and mix all of them together.


 Son olarak patatesi, soğanı , peyniri ve dereotunu ekleyip son kes çırpın.
Lastly, add patatoes,onions, cheese , dill and mix them together.

175 °C  de üzeri kızarıncaya kadar pişirin
cook it at 175 °C                               




Umarım beğenmişsinizdir. 
Görüşmek Üzere!!!

Hope to you like it
See You Later!!!

Bloglovin

Herkese merhaba, bugün google reader'a bir süre sonra veda edeceğimizi öğrendim halbuki hepimiz için sevdiğimiz blogları takip etmenin çok kısa ve güzel bir yoluydu. Neyse ki onun yerine de sevdiğiniz blogları takip edebileceğiniz bir yer daha var o da bloglovin. Bloglovin aracılıgıyla da okumaktan keyif aldığınız blogları takip edebilirsiniz beni de bloglovin'le takip etmeyi unutmayın.


14 Mart 2013 Perşembe

Spring Polka Dots

Herkese merhabalar, hazır güneş yüzünü göstermişken bizim de içimiz böyle kıpır kıpırken tam ruh halimize daha doğrusu ruh halime göre bir nail art yapmak istedim. Yapması hem çok kolaydı hem de sonuç çok güzeldi bence. Eğer siz de böyle düzgün puantiyeler elde etmek isterseniz kullanmanız gereken tek şey toplu iğnenin arkası. Umarım beğenmişsinizdir. Şimdiden kolay gelsin.
Görüşmek Üzere!!!

Hi everyone, spring is here , so i wanted to make something as funny and colorful  as spring. The result was this cute nail art. It's really easy to do , i just used pinhead to create perfect polka dots. Hope to you like it .
See You Later!!!






6 Mart 2013 Çarşamba

Skulls and Lace / Black and Navy

Herkese merhabalar, bugün sizinle paylaştığım kombinim tam bir zıtlıklar kombini. Hem lacivertle siyahı hem de dantel ve kuru kafayı bir arada kullandım. Her ne kadar lacivertle siyah bir arada kullanılmazsa denilse de ben oldum olası ikisinin uyumunu çok sevmişimdir ve son dönemlerde lacivert ve siyah uyumu büyük bir trend haline geldi. Eğer hala denemediyseniz bence en kısa zamanda denemelisiniz. Umarım siz de beğenmişsinizdir. 
Görüşmek Üzere!!!
Hi everyone, today post is all about contrasts. I used black and navy , lace and skulls. It's said that navy and black shouldn't been used together. However I think they have a really nice harmony and i really like wearing them together. If you haven't tried yet , you should try it as soon as possible. Hope to you like it .
See You Later!!!  











2 Mart 2013 Cumartesi

Casual Chicness


Herkese merhabalar, yine bir ne giydim postuyla karşınızdayım. Bu postun çekimleri en eğlendiğim çekimlerden biri oldu çünkü okulda öğle arasında iki yakın arkadaşımla beraber çekmeye çalıştık. Hal böyle olunca da pek kahkahalı bir çekim oldu . Hatta bazı fotoğraflarda o kadar çok gülmüşüm ki ya da çok gülmemek için dudaklarımı büzmüşüm ki , onları buraya koyamadım ve  elemek zorunda kaldım :D
Neyse kıyafetime dönecek olursak , okulda ben genelde hem şık hem de rahat olmaya çalışıyorum nihayetinde bütün gün okulda oluyorum  ve bir dersten çıkıp diğerine giriyorum. Şıklıktan da vazgeçemiyorum ve elimden geldiğince şık kalmaya çalışıyorum ama rahatlığı da bir kenara atamıyorum.  Bu kombinim de o günlerden birindeydi ve sizinle de paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz. 
Görüşmek Üzere!!!

Hello everyone, i'm here again with an outfit post. This photo shooting was probably one of  the most entertaining ones. Because these were taken by my two close friends. Some of photos has too much laugh in it, that's why i didn't upload them here. But anyway , this look is one of  my school look and  i always try to make it comfortable but also chic. Since i spend my whole day at school, i  try to make it more comfortable and simpler.  Therefore i wanted to show you one of  my school look and hope to you like it.
See You Later!!














 Son olarak fotoğraflar için Öykü'ye ve Büşra 'ya çok teşekkür ederim :)))